Tuesday, June 29, 2010

~~ Wedding Boutique & Dress ~~

Kali ni aku nak cite pasal bj utk reception plak...
Ptg tadi aku saje je jlan2 kat JLN TAR after opis hour..
Saje je nak tgk kat boutique aku tempah bj nikah tuh ade ke tak
baju yg menarik2..
sblm sampai tuh...terpakse la aku menapak dr msjid jamek..
(huhuh...penat dan lenguh kaki, lame da xberjalan...tu yg lembek )
uuu..lega giler bile da sampai...
byk gak bj cantek2 kat situ..meh tgk dress yang aku rase cantek
(biase la patung yang pakai mmg ar cantek..huhuu...)
ntah2 biler aku pakai dress cmtuh, terpakse la aku tahan nafas kan..
( kalau x tahan nafas... terserlah la segala lebihan lebihan daging kat perot...hahah)
nway selamat mencuci mata..

dress
(sila tahan nafas kalau nak pakai dress nih..hahah)

Close Up dress .. cantek kan..

kene ade flower girl nih utk pgg kain..

Dress style len

No comments:

Post a Comment